Mihaela Berinde: Recenzie de emisiune

Angie Cobut_Cu capu_n zori

·         Bruneta de la noul matinal TVR 1 și-a anunțat preferințele în materie de bărbați, în direct, la „Cu capu-n zori”

·         Alexandra Stan – în carantină. Iubitul ei, pozitiv la coronavirus. Minelli şi trupa Noaptea Târziu – ce fac în pandemie

Alexandra Stan la Cu capu_n zori

·         Dorin Chioțea încurcă traficul bucureștean la prima oră a dimineții. Simpaticul „matinal” de la TVR 1 a probat o mașinuță tip carting pe șoselele Capitalei

·         Tot în matinal am aflat ce legătură este între Ion Dichiseanu și Snoop Dog

Energica Angie, chef în programul matinal „Cu capu-n zori” de la TVR 1 a dezvăluit în direct, marți dimineață, calitățile pe care ar trebui să le aibă un bărbat ca să îi placă. Conform pretențiilor focoasei ardelence, el ar fi înalt, brunet, „mai suplu ca Fereșteanu”, colegul ei de platou, și să aibă peste 30 de ani. Nu este un secret faptul că Angie, pe vremea când își dădea „examenul” în bucătăria „Chefilor la cuțite”, a făcut senzație cerându-l în căsătorie pe… Cătălin Scărlătescu, pe care îl voia neapărat așezat „la casa lui”. Și-o fi schimbat simpatica bârgăuancă preferințele sau s-ar lăsa înmuiată de o eventuală propunere a celebrului chef?…

Tot la „Cu capu-n zori” din 20 octombrie, Angie a povestit telespectatorilor și colegilor cum a învățat limba spaniolă, adăugând o terminație spaniolă la cuvintele românești, dar și cum a reacționat atunci când, răcită fiind, șeful de la locul de muncă a întrebat-o dacă e… „constipada” [n.r.: estar constipado (sp.) = a avea o răceală, a fi răcit].

Alexandra Stan – în carantină. Iubitul ei, pozitiv la coronavirus. Minelli şi trupa Noaptea Târziu – ce fac în pandemie

Minelli_la Cu capu_n zori

Alexandra Stan se află în carantină la Târgu Mureş, alături de prietenul ei, care a fost testat pozitiv la coronavirus. Alexandra a băut cafeaua, via Skype, alături de Liza şi Fere, la „Cu capu-n zori”, la TVR 1, ocazie cu care a dezvăluit în exclusivitate acest lucru.

Interpreta cunoscută deopotrivă în afara graniţelor României şi adorată de publicul de la noi, Alexandra Stan, a recunoscut că a fost nevoită să-şi anuleze două concerte în Turcia şi un turneu în Japonia pentru următoarea perioadă. „De când a început pandemia au mai fost şi altele, la care nu le mai ştiu numărul”, a adăugat artista care a petrecut timpul rămas liber de concerte pentru a intra în studioul de înregistrări şi a pregăti piese noi sau pentru a filma noi clipuri. Evident, cu mai puţini oameni la locul de filmare, cu măşti… dar în acţiune.

Și Minelli, pe numele din buletin Luisa Luca, pe care publicul o cunoaşte mai ales datorită piesei „Mariola”, a povestit la „Cu capu-n zori” din 20 octombrie, că, de când a început pandemia, a încercat să vadă partea bună a lucrurilor. Minelli e bucuroasă ca a reuşit să petreacă mai mult timp cu familia ei (ea este mămica a doi copii), dar nu şi-a neglijat deloc relaţia cu fanii, astfel că textiera, compozitoarea şi interpreta, care a cântat acum câţiva ani în trupa Wassabi, are o prezenţă constantă şi multiple interacţiuni cu admiratorii ei în reţelele sociale.

Iar băieţii de la Noaptea târziu, Cuza şi Emi, s-au trezit şi ei „Cu capu-n zori” şi au ridicat pe toată lumea la dans în platoul noului matinal al TVR 1, cântând una dintre cele mai cunoscute melodii ale lor. Au apreciat mâncarea gătită de Angie, promiţând să vină în fiecare dimineaţă să ia micul dejun pregătit de chef Angie. Întrebaţi de Liza care mai e viaţa lor, în timpul acestei pandemii care încă nu dă semne că s-ar sfârşi, băieţii au răspuns râzând cu gura până la urechi: „Foarte bine! Avem bani!”, ironizând perioada nu prea roz pe care o traversează.

Dorin Chioțea încurcă traficul bucureștean la prima oră a dimineții

Reporter de teren în programul matinal de la TVR 1 „Cu capu-n zori”, Dorin Chioțea și-a propus, marți dimineața, să probeze mașinuțele tip carting omologate pentru traficul pe șosele. Și, chiar dacă micile vehicole pot fi conduse cu o viteză de până la 90 km/h, „pilotul de curse” de la TVR 1 a preferat o plimbare care să îi permită să admire orașul și să transmită în direct românilor treziți „Cu capu-n zori”. Din fericire, șoferii bucureșteni care formaseră o coloană respectabilă de mașini în spatele lui și-au păstrat calmul, astfel că telespectatorii TVR 1 nu au avut parte de claxoane și vorbe deocheate… De luni până vineri, pe Dorin Chioțea îl putem întâlni pe străzile Capitalei, acolo unde este ceva de văzut sau de arătat lumii. El ne prezintă situaţia traficului în Bucureşti şi în ţară, intră în dialog cu oamenii, testează diverse atracţii urbane şi ne surprinde cu locuri interesante şi mai puţin cunoscute din Capitală. „Cu capu-n zori” se vede de la ora 7.00 la 10.00, la TVR 1.

Ce au în comun Snoop Dogg şi Ion Dichiseanu?

Am aflat tot azi la „Cu capu-n zori”!20 octombrie este ziua în care s-au născut cei doi: celebrul rapper american şi nu mai puţin celebrul actor român. Dacă cel care îşi spune din 2012 Snoop Lion împlineşte azi 49 de ani, maestrul Ion Dichiseanu a ajuns, tot azi, la frumoasa vârstă de 86 de ani.